Обмін та повернення



Повернення товару
 , належної якості

Товар належної якості - це товар без дефектів, пошкоджень, технічно справний і відповідає вимогам,
встановленим для даної продукції та умовам договору зі споживачем.
Відповідно до норм, встановлених Законом України «Про захист прав споживачів», можна оформити протягом 14 днів , не рахуючи дня покупки.

Умови обміну (повернення):

  • товар не використовувався;

  • збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики;

  • збережено розрахунковий документ із датою продажу (накладна на товар)

  • товар не вказаний у переліку товарів, які не підлягають обміну (поверненню)
     

 
Для обміну чи повернення товару
 Покупець (Юридична особа або Фізособа-підприємець) повинен звернутися до офісу Продавця та надати:
 

  • Лист на повернення коштів на фірмовому бланку із круглою печаткою компанії, яка повертає товар;

  • Видаткову накладну (копію); на товар належної якості, що повертається. Номенклатура та вартість товару повинні повністю співпадати з назвою та вартістю у видатковій накладній, яка була видана з товаром.

  • накладну на повернення товару з круглою печаткою компанії, виписану поточною датою, де вказано її реєстраційний номер; У накладній на повернення має бути зазначена інформація про компанію, яка повертає товар, її реквізити та кому він повертається.

Повернення товару через перевізника можливе лише після підтвердження з боку продавця.
Оплата доставки товару при поверненні здійснюється за рахунок відправника (Покупця)
Компанія Продавець , яка приймає товар на повернення, залишає за собою право перевірити його на цілісність та якість, а також відмовити у поверненні
у разі пошкодження за наявності ознак використання товару або невірно наданих документів на повернення.

 

Обмін у разі виявлення нестачі товару:

У разі виявлення нестачі, якщо у товарі були виявлені недоліки, допущені з вини виробника Покупець має право вимагати

  • усунення нестачі (протягом 14 днів, або за домовленістю сторін); пропорційного зменшення ціни товару;

  • обмін або придбання іншого товару з наявного асортименту з відповідним перерахунком вартості, якщо відсутній аналогічний товар;

  • розрив договору та повернення коштів у розмірі вартості поверненого товару.
     

    Термін обміну (повернення):

  • У разі гарантійного строку визначається гарантійним терміном виробника товару;

  • У разі виявлення суттєвого недоліку – індивідуально.

    * При усуненні недоліків шляхом заміни комплектуючого виробу або складової частини товару, на які встановлені гарантійні терміни, гарантійний термін на новий комплектуючий виріб та складову частину вираховуються з дня видачі споживачеві товару після ремонту;


    Повернення коштів

  • Повернення коштів здійснюється тим самим способом, яким було сплачено товар.

 

  • Юридичним особам повернення коштів провадиться на той розрахунковий рахунок, з якого було здійснено оплату.

    Процедура повернення грошей на рахунок споживача може зайняти до 7 робочих днів з дати повернення товару та заповнення заяви.